Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski

.

Wdrożenie odpowiednich działań celem zapewnienia powszechności akceptacji płatności bezgotówkowych 2. 

data wpływu petycji do Urzędu

12.12.2019 r.

imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję ( w przypadku wyrażenia zgody na ujawnienie danych)

Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego
ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13
00-412 Warszawa

imię i nazwisko albo nazwa podmiotu trzeciego ( w przypadku gdy petycja jest składana w interesie podmiotu trzeciego i podmiot wyraził zgodę na ujawnienie danych)

Nie dotyczy

przedmiot petycji

Wdrożenie odpowiednich działań celem zapewnienia powszechności akceptacji płatności bezgotówkowych 2. 

treść petycji (zanonimizowany skan)

 skan petycji

nazwa komórki wiodącej

Wydział Finansów i Nadzoru + Kierownicy jednostek organizacyjnych (MOPS, MOK, MOSiR, SOSW, ZPO1, ZPO2, ZPO3, MBP, PUK.

wyznaczony termin rozpatrzenia petycji

Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji

informacja o przebiegu postępowania, w szczególności dotyczące zasięganych opinii

Zakończona

data zawiadomienia podmiotu wnoszącego petycję o sposobie jej załatwienia

 31.12.2019 r.

sposób załatwienia petycji wraz z uzasadnieniem (zanonimizowany skan)

 Skan

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 20 grudzień 2019 14:47 Robert Rumowski
Artykuł został zmieniony. piątek, 03 styczeń 2020 08:38 Robert Rumowski
NIP Miasta Międzyrzec Podlaski:
537-25-53-637
NIP Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski:
538-10-01-162
REGON Miasta Międzyrzec Podlaski:
030-237-411
REGON Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski:
000-525-576
kod TERYT: 0601011
Kontakt
83 372 62 10
bip@miedzyrzec.pl
e-puap: /186e2fcdcl/skrytka
Oficjalna strona Miasta Międzyrzec Podlaski: www.miedzyrzec.pl
Real time web analytics, Heat map tracking