- O budżecie
- Harmonogram
- Nabór zgłoszeń
- Głosowanie
- Wyniki głosowania
- Zespół ds. budżetu obywatelskiego
- Podstawa prawna
Nabór zgłoszeń
- Lista osób popierających propozycję zadania do Budżetu Obywatelskiego Miasta Międzyrzec Podlaski na 2018 rok
- Lista Zgłoszeń propozycji zadania do Budżetu Obywatelskiego Miasta Międzyrzec Podlaski na 2018 rok
- Nabór zgłoszeń propozycji zadań do Budżetu Obywatelskiego Miasta Międzyrzec Podlaski na 2018 rok
- Zgłoszenie propozycji zadania do Budżetu Obywatelskiego Miasta Międzyrzec Podlaski na 2018 rok
Data wprowadzenia:
2017-05-12 02:00:00
Data wprowadzenia:
2017-08-30 02:00:00
Data wprowadzenia:
2017-12-22 11:01:10
Data wprowadzenia:
2017-05-12 02:00:00
Głosowanie
- Ogłoszenie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 29 sierpnia 2017r.
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 15 maja 2017 r. w sprawie powołania Komisji ds. głosowania Budżetu Obywatelskiego
Data wprowadzenia:
2017-12-22 11:33:48
Data wprowadzenia:
2017-05-15 02:00:00
Zespół ds. budżetu obywatelskiego
Skład Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego
- Z-ca Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski – Przewodniczący Zespołu
- Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim – Z-ca Przewodniczącego Zespołu
- Naczelnik Wydziału Zarządzania Mieniem Komunalnym Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim – Członek Zespołu
- Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim – Członek Zespołu
- Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim – Członek Zespołu
- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Międzyrzecu Podlaskim – Członek Zespołu
- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – Członek Zespołu.
- W przypadku braku możliwości uczestniczenia w pracach Zespołu członka Zespołu, może zastąpić go wskazana przez niego osoba, bez prawa głosu w głosowaniu.
- W pracach Zespołu mogą uczestniczyć także inne osoby z głosem doradczym w ramach otwartego przebiegu spotkań, bez prawa głosu w głosowaniach.
Zadania Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego:
- weryfikacja formalna i merytoryczna zgłoszeń propozycji zadania do Budżetu Obywatelskiego Miasta Międzyrzec Podlaski,
- prowadzenie postepowań wyjaśniających dotyczących w szczególności dokonania uzupełnień lub korekty zakresu rzeczowego zgłoszenia oraz możliwości połączenia projektów w jeden,
- dokonywanie ostatecznej wyceny projektów,
- podejmowanie ostatecznej decyzji o odrzuceniu lub dopuszczeniu zgłoszenia pod głosowanie mieszkańców,
- przekazanie Burmistrzowi Miasta Międzyrzec Podlaski ostatecznej listy projektów zaopiniowanych pozytywnie oraz listy projektów zaopiniowanych negatywnie wraz z uzasadnieniem,
- przekazanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Organizacyjno-Prawnej po zakończeniu pracy Zespołu.
- Zarządzenie Nr 440/17 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 15 maja 2017 r. w sprawie powołania Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego