Wniosek o udzielenie informacji publicznej można złożyc do organu miasta Międyrzec Podlaski w jednym z niżej wymienionych sposobów:
- Złożenie wniosku lub za pośrednictwie operatora poczotowego do Urzędu Miasta, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski;
- Wysyłając e-mailem na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; - W formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP.
Podstawa prawna:
- Ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 z poź zm.);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10 poz. 68);
- Zarządzenie Nr 207/12 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 10 maja 2012 roku w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej oraz wysokości opłatZarządzenie Nr 207/12 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 10 maja 2012 roku w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej oraz wysokości opłat
Termin załatwienia sprawy:
Nie dłużej niż 14 dni od daty złożenia wniosku; zgodnie z w/w ustawą, jeśli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni, wówczas podmiot zobowiązany do jej udostępnienia powiadamia o powodach tej sytuacji i kolejnym terminie udostępnienia wnioskowanej informacji. Ostateczny termin załatwienia sprawy nie może przekroczyć 2 miesięcy od daty złożenia wniosku.
Opłaty:
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z wyjątkiem sytuacji, w której podmiot zobowiązany do udostępnienia informacji jest narażony na dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną w tym wniosku. Wysokość opłaty określa załącznik nr 2 do Zarządzenie Nr 207/12 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 10 maja 2012 roku (załącznik).