Koordynator do Spraw Dostępności – Pan Daniel Jasiński
Do zadań Koordynatora należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zwanej dalej „ustawą”, w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1 ustawy oraz współpraca z drugim Koordynatorem, w zakresie realizacji tych zadań zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 2 i 3 ustawy;
3) monitorowanie działalności Burmistrza Miasta w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta
w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie o którym mowa w art. 6 pkt 1 ustawy;
4) sporządzanie, przy współpracy z drugim Koordynatorem, raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikacja ww. raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim;.
5) publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim danych kontaktowych koordynatora do spraw dostępności oraz treści planu działania, o którym mowa w pkt 2;
6) przygotowywanie, przy współpracy z drugim Koordynatorem, sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działalności Urzędu i Miasta Międzyrzec Podlaski;
7) przedstawianie Burmistrzowi Miasta Międzyrzec Podlaski bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Dane kontaktowe: Urząd Miasta Wydział Strategii i Rozwoju pok. nr 4, tel. 833726216
Koordynator do Spraw Dostępności – Pan Kamil Wysokiński
Do zadań Koordynatora należy realizacja zadań wynikających ustawy, w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 2 i 3 ustawy oraz współpraca w tym zakresie z drugim Koordynatorem;
3) monitorowanie działalności Burmistrza Miasta w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie o którym mowa w art. 6 pkt. 2 i 3 ustawy;
4) współpraca z drugim Koordynatorem przy sporządzeniu raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
5) współpraca z drugim Koordynatorem przy sporządzeniu sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działalności Urzędu i Miasta Międzyrzec Podlaski;
6) przedstawianie Burmistrzowi Miasta Międzyrzec Podlaski bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Dane kontaktowe: Urząd Miasta Wydział Strategii i Rozwoju pok. nr 4, tel. 833726219
ZARZĄDZENIE Nr 179/19 BURMISTRZA MIASTA MIĘDZYRZEC PODLASKI z dnia 30 września 2019 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta w Międzyrzecu Podlaskim