Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski

.

data wpływu petycji do Urzędu

23.08.2022 r.

imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję ( w przypadku wyrażenia zgody na ujawnienie danych)

Teresa Garland, Prezydent Elektorski RP
Ul. Żwirki i Wigury 13a, skr. Poczt.88
32-050 Skawina

imię i nazwisko albo nazwa podmiotu trzeciego ( w przypadku gdy petycja jest składana w interesie podmiotu trzeciego i podmiot wyraził zgodę na ujawnienie danych)

Nie dotyczy

przedmiot petycji

Petycja ws.utworzenia oddziałów zmilitaryzowanej Samoobrony Gminnej i zakupu broni dla każdego rdzennego polskiego mieszkańca gminy

treść petycji (zanonimizowany skan)

Scan petycji

nazwa komórki wiodącej

Samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - koordynator BIP

informacja o przebiegu postępowania, w szczególności dotyczące zasięganych opinii

Zakończone

wyznaczony termin rozpatrzenia petycji

Zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji

data zawiadomienia podmiotu wnoszącego petycję o sposobie jej załatwienia

 17.11.2022r.

sposób załatwienia petycji wraz z uzasadnieniem (zanonimizowany skan)

 Skan
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 17 listopad 2022 12:56 Robert Rumowski
Artykuł został zmieniony. czwartek, 17 listopad 2022 12:57 Robert Rumowski
NIP Miasta Międzyrzec Podlaski:
537-25-53-637
NIP Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski:
538-10-01-162
REGON Miasta Międzyrzec Podlaski:
030-237-411
REGON Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski:
000-525-576
kod TERYT: 0601011
Kontakt
83 372 62 10
bip@miedzyrzec.pl
e-puap: /186e2fcdcl/skrytka
Oficjalna strona Miasta Międzyrzec Podlaski: www.miedzyrzec.pl
Real time web analytics, Heat map tracking