Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

ZGŁOSZENIA WEWNĘTRZNE

Zgłoszenia wewnętrzne mogą być przekazywane ustnie i pisemnie w postaci papierowej lub elektronicznej.

Zgłoszenia w postaci papierowej mogą być wysyłane w formie listownej na adres:

Urząd Miasta, ul. Pocztowa 8

21-560 Międzyrzec Podlaski

z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie nieprawidłowości",

Dyrektor Wydziału Polityki Społecznej - do rąk własnych",

lub

poprzez wrzucenie pisma do dedykowanej skrzynki na listy zamieszczonej w Urzędzie.

Zgłoszenia wewnętrzne w wersji elektronicznej mogą być przekazywane za pomocą poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (najlepiej w zaszyfrowanych plikach) lub z wykorzystaniem wewnętrznej strony intranetowej Urzędu Help Desk skierowane bezpośrednio do Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej.

Zgłoszenia wewnętrzne anonimowe nie są rozpatrywane.

 

Opis Data Zmieniający Porównaj
Aktualizacja
Data: 08-11-2024 11:49 Zmieniający: Robert Rumowski
08-11-2024 11:49 Robert Rumowski
Aktualizacja
Data: 08-11-2024 10:58 Zmieniający: Robert Rumowski
08-11-2024 10:58 Robert Rumowski
Utworzono artykuł
Data: 08-11-2024 10:53 Zmieniający: Robert Rumowski
08-11-2024 10:53 Robert Rumowski